2 Kasım 2015 Pazartesi

Okulda yaşadığım muhteşem hikaye

,
Okulda seks hikayeleri duymuştum ancak gerçek olduğunu inanmıyorum. Derslerine yardımcı olduğum ZİYNET adlı güzel bir kız vardı. 16 yaşında bebek gibi hoş bir kızdı. Ona matematik anlatıyordum. Bu biraz daha özel ders muhabbetine döndü. Kıza sürekli ders anlatıp daha da yakınlaşıyorum. Kız bana para vermeyi teklif etti ben bunu kibarca reddettim. Bana karşı mahcup oluyordu ancak derslerini ilerletmişti.

Liseli kız ile bu sayede yakınlaştık. Kız ne desem yapıyordu. Kız bir gün bana dedi ki arkadaşlarımın sevgilileri var. Onlarla öpüşüyorlar sevişiyorlar. İlişkiye giren de oldu. Ben de sevdiğim biri ile ilişkiye girmek istiyorum. Ben nefes nefese dinlerken Ziynet'i seks teklifine çok sevindim. Peki kızı ben de gerçekten sevmiştim. Emin misin bak bu işin geri dönüşü yok dedim. Artık seninle birlikte olmaya karar verdim. Geceleri seni düşünüyorum hep aklımdasın.




Böyle deyince kıza yanaştım. Birbirimizi okşamaya başladık. Yavaş yavaş öpüşüyorduk. Kızı kaldırdım hem sevişiyor hem de kızın götünü okşuyordum. İkimizde azmıştık. benim sik kalktı tabi ki. Kızı yatağa götürdüm. çırılçıplak soyunduk. Bakire kıza yavaş yavaş girdim. Kız hafif ahh sesini çıkardı. Hafif kanaması oldu. Zevk almaya başlayan kızın hadi erkeğim canım devam et sesleri beni daha da azdırdı.

Kıza yavaş yavaş giriyordum yine ve kızı ilk defa boşalttım. ben de 2. sefer boşalmıştım.

liseli kız seks hikayeleri burda

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil