5 Kasım 2015 Perşembe

Takipçimle İlişkimiz Çok Ateşli Oldu

,
Kısa videolar paylaşarak belli bir kitleye ulaştığım bir sosyal medya hesabım vardı. Başlarda günde bir video paylaşırken daha sonra haftada bir video paylaşmaya başlamıştım. Takipçilerimden Merve adlı bir kız bana güzel yorumla yazıyor ve paylaşımlarımı sürekli beğeniyordu. Ben de bunun farkındaydım.

Kitlem arttıkça bana gelen özel mesaj sayısı artıyordu. Merve güzel yorumlarının ardından bir tane de özel mesaj yolladı. Mesajda şunlar yazılıydı. "Merhabalar sizi takip ediyorum paylaşımlarınızı çok beğenmekle birlikte sizi de çok beğeniyorum. Sizinle en kısa sürede tanışmak isterim" Bu mesajı görünce ben daha da dayanamadım ve cevap verdim. Telefonlarımızı aldık önce biraz whats app'tan yazıştıktan sonra 1 hafta içinde buluşmaya karar verdik.

İlk buluşmamızda Merve'nin gözü hep bendeydi. Buluşmamızdan memnun olmuştu ve uzun uzadıya konuşmaya devam ettik. İlk günden beni evine davet etti ben de kibarca reddettim. Sonra ki günler onu aramaya devam ettim. İkinci buluşmamız sabah olmuştu beraber kahvaltı yapıp sinemaya geçtik.





Sinema filmden çok sevgili koltuğunda birbirimizle elleşiyorduk. Kız çok azgın olduğu için benim de karşılık vermem gerekiyordu. öpüşmeye sevişmeye de başladık. Ancak ben halka açık bir yerde huzursuz olmuştum.

Onu benim eve götürdüm. Üzerinde kot pantolon ve dekolteli bluz vardı. Yavaşça soyunmaya başladık. Sonra bana bir müddet sakso çekti ben orada dayanamadım ve boşaldım. Devamında 69 pozisyonunda ben amını yalamaya başladım. Merve bu pozisyonda boşaldı. Bir müddet ara verelim dedim. Kahve içtik beraber kahve sonrası Merve müzik açıp önümde soyunarak dans etti. Kucağıma oturdu falan derken ben bir azdım. Onu tuttuğum gibi koltuğa fırlattım amına hızlıca gömmeye bağırmaya başladım 3 dakika da o da ben de aynı boşaldık.

seks hikayeleri burada

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil