4 Ağustos 2014 Pazartesi

14 Yaşında Kendimi Siktirdim

,
meraba ben oyku 16 yasindayim sizlere 14 yasinda nasil kendimi siktirdigimi anlaticam.Yaz gunlerinden brirydi okullar tatildi benim annen azeri abamsa turk onlar evlenme programinda evlenmisler ve bir birileerine bagliydilar Annemin bir tek yasli teyzesi vardi bir yaz gunu vefat etdi ve annemle babam bakuye gitdiler benim orda sikilicagimi soyledim ve evde kalmami istedim onlar tamam dediler babam bana hic kiyamazdi ve beni emanet etdi abiminde sinavlari oldugundan okulda ozel ders aliyordu ve arkadaslariyla okulda kaliyordu ve babamlar bakuye gitdiler bende gitmelerinden dolayi cook sevincliydim abimde bana dediki abicim benim sinavlarim oldugunu biliyosun ben okulda kalacam dedi bende tamam abicim dedim benim 14 yasima bakmayaram 16 17 gosteriyordum mahallenin en guzel kizi ben oldugumdan mahallanin butun erkekleri bana hayrandi.mahallemizin yakisikli bir delikanlisi vardi adi muratdi 16 yasindaydi ama biraz agzi bozuk oldugundan abimin ondan pek hoslanmiyordu. bu murat beni deliler gibi seviyordu mahallenin erkeklerinin gozlerini moratmisdi neden cunki bana asiliyordular bende murata karsi bos digildim ama bilinddirmiyordum abim duysaydi cilgina donerdi snavlara calisamazdi.ertesi gun kiz arkadaslarim telefon acdilar beni bisiklet tutuna cagirdilar bende evde yalniz oldugumdan canim sikildigin tamam olur dedim ve uzerime kisa short ve uzerine ipli bir tisort giydim ve garajin anahtarlarini alip garajdan bisikletimi almak icin asagiya dustum.muratda babasinin dukkaninin onunde oturup babasiyla sohbet ediyordu ve benim garaja girdimi gordum beni gordugu icin cok sevinmisdim anahtar kapida kalmisdi ve birden murat iceriye girdi kapiyi kitledi ve bana deliler gibi asik oldugunu soyledi hep solerdi ama bunun soyleyisi cokk etkilendim bana send beni seviyorsun agzim biraz bozuk oldugundan abin benden hoslanmiyor abinden korkuyosun aslinda sende beni seviyosun dedi.ben hayir dedim bana peki neden beni ne zaman gorsen seviniyosun belliki sevgim karsiliksiz degil! dedi bende evet dedim seni deliler gibi sevdiyimi soledim ve gulumsedim bana sana soz veriyorum sevgili oldugumuzu hic kimseye bahsetmiyicem. utanarak tamam dedim :) bana utanma dedi bende murata onu ne kadar sevdiyini soyledim bana seni ope bilirmiyim diye sordum ben en basta istemedim bana dudagindan yok yuzunden opuyum dedi tamam dedim opmeye basladi sora beni kandirip dudagimdan opdu deliler gibi opusmeye basladik 25 dakka opustuk bende cook zevk almisdim ve 14 yasima bakmayarak azgindim azgin oldugumda murata bilindirmiyordum ben murata hadi askim bize gidelim annemler yok bakuye gitdiler abimde okulda tamam bitanem dedi caktirmadan murat kosarak bizim apartmana girdi bende kizlara haber verip gelemeyecegimi soyledim ve bende kosarak muratimin yanina gitdim kapida kalmasin diye kapiyi actim iceri girdik ona ne istersin dedim bana seni istoyrum diye beni yanina atdi ve yine opusmeye basladik onun aletinin kalkdigi fark ediyordum murat goguslerime kadar opmeye basladi bende kabul etdim sonra sortumu cikartti goguslerim ciplakti ve yalamasindan cok etkilenmisdim zevk aliyordum sonra elini amima saldi biraz oksadi sonra kilodumu cikartdi yaliyimmi diye sordu evet dedim yaladiktan sonra askim nolur hadi sok dayanamiyorum ddedim bana sen iste her seyi yaparim dedi oda ustunu cikartdi ciplakdi oda aleti 16 yasina bakmayarak cok guzeldi ben sasirmistim murat bana noldu askim korkdunmu bende bundan kim korkmaz ama sen nolur sokk askim kokune kadar sokdu cok inciyiyordu dayanamiyordum yavas ol nolursun dedim biraz kan gelmisdi bende hap dedim var onu icdim sora sikimeye basladik cok heyecanliydi zevkle sikisyorduk her yerimi skmisdi bitmisdim ben gece olmusdu ben ona birazdan abim gelicek dedim yalandan murat bende uzerimi giyinip gidiyim ozaman dedi bende tamam askim dedim sonra bir birimize arildik beni boynumdan opdu ve gitti her gun eve alip sikiyorduk babamgil bakuden donmuslerdi bana hersey yolundaydimi sordu babam gayet hersey yerinde dedim annem bana yataginin ustu neden kan diye fisildadi kulagima bende ona hastalandigimi soyledim yatagimin kan oldugunu fark etmemisdim bile….. 16 yasima kadar muratimla guzelce sikistik sonra murat dayanamayip babasi ve annesini alip bize beni istemege geldiler mutarda abimin gozune girmisdi rahatdik artik babam sen istiyomusun dedi bende basimi asgi salip evet dedim ve nisanlandik ve hergun murat beni bir yere aparip gizlice sikisiyorduk hamile kalmisdim cok korkmusdum ama dugnumuze az kalmisdi ben babama muratin babasinin halasinin hasta oldugunu can veriyor olurse dugunumuz kalir dedim dogru soyluyosun dedi ve evlenik gerdek gecesi sabaha kadar sikistik ve babamlara torunlari olucak haberini verdim simdi muratimla hamileyim azdan cokdan azacik aletini sokuyor idarelik muratimla cok mutluyuzzzzz :) )) :) ))

9 yorum:

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN





































    MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN















































































    MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİ 05374439447

      Sil
  2. ben bilal 19 yaşındayım 05319578038 bu benim numaram boşalmak ve boşaltmak isteyen bayanlar beni arasın

    YanıtlaSil
  3. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU HNMLAR GUZELLER GUZELİ CITIR KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTISIYLE UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ UCRETLİ TARIHE GECER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Bir kadını mutlu etmek için kelimeler yeter.
    Bazı şeyleri sadece hiç tanımadığın biriyle konuşabilirsin.
    Arayın paylaşalım. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  5. (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)

    (denizliburak2020@gmail.com)
    Denizli ilinde oturan Bayan arkadaşlara kendi evlerinde masaj yaparak rahatlatma imkanı sunmaktayım. (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Kendi evlerinde masaj yaptırmaları kendilerini daha çok güvende hissetmelerinin gereği olarak bende rahat bir ortamda masaj hizmeti vererek müşterilerimin güvenini kazanmaktayım.(+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Gizlilik ve sır içerisinde Güvenle masaj yaptırmak isteyen bayan arkadaşlar bana ulaşınız.Sınırları çizmek senin elinde (Zevki doruklarda yaşamak istersen).(+90 553 875 00 10 ) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) Denizli de ikamet eden bayan arkadaşlar (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) arayınız, mesaj atınız, gün ve saati belirleyip görüşelim. Ne dersin ???

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,

    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)

    YanıtlaSil
  6. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  7. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. Evet bayanlar dular arayin jigololuk yapayim size telefonum05448683847 maras elbistandan ve cevre iller tercihimdir amac size sekse doyurmak simdiden aminizdan optum sifirbesyuzkirkdort sekiyuzatmissekiz otuzsekiz kirkyedi

    YanıtlaSil