18 Temmuz 2014 Cuma

Plaj'da bikinimle siktiler

,
Merhaba ben Alara. 21 yaşında, sarışın, yeşil gözlü, 172 boyunda 50 kilo saçları beline kadar uzanan biriyim İzmirliyim.
Bunu itiraf edip etmemek için çok düşündüm ve paylaşıyorum gerçekleri. Yazları Bodrumdaki yazlığımıza gideriz ailece her yıl. Bu yıl da gittik 3 ay önce oradaydık. Gündüzleri genelde babam marinaya, annem yazlıktaki komşuların yanına bende sahile yüzmeye giderdim. Bikinimi giyer kimi zaman yüzer kimi zaman da güneşlenirdim, malum vahşi kırolar da çok olur sahilde. Kızlara bakar dururlar. Bir gün yine yüzmek için denize girdim yüzerken bir anda denizde karşıma 30-32 yaşlarında kıllı, kıro fazla yakışıklı sayılmayan biri çıktı suyun içinden, korkuttu beni. “Ne haber yavrum birlikte yüzelim mi”dedi. Nedense bende kıro adamlara karşı tahrik hissi uyanıyordu ve kontrolümü kaybediyorum bazen. O anda yüzelim dedim. İlk başta el kol şakaları ile yüzmeye başladık sonra beni omzuna alarak atmalar filan üstünden derken, elimi tutup aletine dokunmamı istedi ve bana “Çıtırım ister misin bunu?” dedi gayet kaba bir tabirle ben de şok oldum Bir şey diyemedim “Ses çıkarmıyorsun aslında sen de istiyorsun demi? Egeli çıtır orospu ” dedi sırıtarak. Elimden tuttu ve beni denizden çıkardı benden birkaç cm uzundu sadece. Issız bir yere doğru yola koyulduk biraz gözlerden uzaklaşınca burası iyi burada olur dedi ben daha önce çok ilişkiye girmiştim ama böyle vahşi kıro tipli bir erkekle hiç yatmamıştım heyecanlanmıştım içimden gizlice. Adam benim bikini üstümü çıkardı ve top gibi olan yuvarlak yumruktan biraz büyük göğüslerimi emmeye başladı vahşi bir şekilde. İçimden kendime ” Bu kıro vahşi ve çok sert kızım, göğüslerime böyle saldırıyorsa vajinanı parçalar” dedim kendimi tahrik eder bir şekilde ama bir yandan da çok tuhaf bir şekilde heyecanlanıyordum. Sekste her zaman sınırları zorlamak isteyen bir dişi olsam da karşıma beni hiç zorlayabilecek kadar sert bir erkek gelmemişti ama bu sefer içimdeki ses bana çılgın bir şekilde becerileceğim söylüyordu. Devamında göğüslerimi emdikten yaladıktan sonra alta geçti bikinimin içine elini sokup sert şekilde vajinama 2 parmak attı. “Ne yapıyosun canım acıdı dur, lütfen” dedim. O ise bana “Bu daha başlangıç” diyerek kötü adam gibi sırıtarak güldü ve şortunu çıkardı büyük aleti bütün ihtişamıyla önümdeydi inanamıyordum kolum kadar kalın 20 cm’lerde ve başına doğru kalınlığı artan damarlı cok kıllı kalp gibi atan bir penisti. İç sesimle “Alara daha önce denk gelseymiş ya bu vahşi kıro nerelerdeymiş ya” dedim. Eliyle biraz sıvazladıktan sonra bana ” Yala onu karıcığım ” dedi. Bana karım demesi tuhaf hissettirmişti, şehvetlendim daha fazla ve durmadım 1 ay yemek yememiş bir insanın yemeğe saldırması gibi saldırdım yalamaya emmeye başladım aletini. İçimden bir fahişe çıkmıştı o anda. Adam da kafamdan tuttuğu gibi ileri geri ittirmeye başladı ağzımı vajinam gibi beceriyordu resmen, dayanamadı ağzıma kesik kesik patladı. Çoğu kız sevmez ben de denememiştim ama vahşi kıromun tüm spermlerini yani döllerini yuttum bir anda. Daha sonra tekrar yaladım aletini ve sertleşti iyice yine. Vahşi kırom“Dön arkanı orospu domaltıp vurucam sana” dedi ve döndürmesiyle girmesi bir oldu gözlerim yerinden fırlayacakmış gibi oldu arkadan bana sıfır yapışmış git gel yapıyordu içimde. Göğüslerimi sıkıp ensemi sırtımı yalıyordu.10 dakika kadar o şekilde domaltıp becerdi daha sonra önüme döndürüp kucakladı ve ayakta yapmaya devam etti beni diğer bir yandan dudaklarımı emiyor her yerimi yoğuruyor ve vücudumu okşuyordu. Bir yandan da arka deliğime parmaklarını sokuyordu. Ayakta gidip gelirken vajinamdan çıkarıp arkadan girmeye çalıştı ama olmadı girmedi “Ne dar deliğin var çıtır orospu ” dedi üstünden attı beni ve ” Domal Lan ” dedi. Ben de eğildim iyice, aletini tükürükleyip bir anda arkamdan kökledi sonuna kadar, gerçekten kıçım yarıldı sandım. Arkamdan üstüme çıkarak 10 dk. kadar da o şekilde becerdi her yerimi sıkıp okşuyor ve elliyordu. Kıro kocam resmen tadımı çıkartıyordu yani. Sonra deliğime gene kısık kısık boşalmaya başladı. Boşalmasına rağmen içimden çıkmak istemedi 2 dk. kadar durmuştur üstümde. “Harikasın yavrum ” diyordu bozuk şivesiyle. Biraz dinlendikten sonra beni döndürüp yine “Yala Lan Çıtır orospu ” dedi. Ben yine oral seks yapmaya, yalamaya başladım. Kalktığında yere uzandı ve “Otur hadi” dedi üstüne ben yavaşça oturmaya çalışıyordum ki aniden alttan yine vajinama soktu. Canımı yaktı kıro ama çok büyük de zevkler yaşatıyordu bana. Alttan kalçalarımı sıkıp tokatlıyordu. Vahşi sapık bir 10 dakika üstünde zıplattı beni, sonra üstünden attığı gibi bacaklarımı omuzuna getirdi, eline tükürüğünü attığını gördüm ve penisine sürdü ama bu sefer aniden girmedi klitorisimde aletinin ön kısmını başını gezdirmeye başladı ” En zevke geldiğim yerde ne duruyorsun içime girsene” dedim zevkin etkisiyle. “Sana mı sorcam lan orospu.” dedi. Sesimi çıkaramadım bir daha. Niyeti beni delirtmekti. Biraz daha devam etti, sonra aniden girdi şap şap diye sesler eşliğinde vajinamdan becermeye başladı. Biraz sinirlenmişti işine karışmama. Boğazımı sıkarak yapmasından ve bana sürekli hakaret etmesinden anlıyordum. Gerçekten çok sert yapıyordu. Bu şekilde 15 dakika devam etti ve “senin gibi çıtır kızları tavlayıp becermesem bu hayat çekilir mi? Yavrum dölliyim iyice seni şimdi. Oahhhrrrorahhh” dedi ve inleyerek bu sefer de vajinamın derinliklerinde patladı spermleri. Ben de o zevkle hiç aldırış etmedim… 2 dk. kadar içimde durdu. Dudaklarımı ve boynumu yaladı öptü. Sonra bir anda giyindi gitti ben öyle kalmıştım orda yarım saat boyunca. O gün ve diğer günler yaz bitene kadar beni becerdi ve benim tadımı çok sevmiş vahşi erkeğim. Ama 1,5 ay sonra şunu da öğrendim, o vahşi kıro adamdan hamile kalmışım…

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
  2. Evli çifler dullar telefonda seks yapmak isteyenler İzmir gürkan 32ys 0553 131 28 26

    YanıtlaSil
  3. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil