1 Kasım 2015 Pazar

Azgınlığımı Bitiren Kız

,
Seks hikayeleri okuyorum ancak benim hikayem tüm azgınlığımı bitirdi. Akraba ziyaretinde bulunurken 3 kızı olan bir akrabaya denk geldim. 23 yaşında bayağı şirin bir kız vardı. Özel bir sektörde çalışıyor. Benim konumum ondan daha üst seviyede ve onun işi ile alakalı bilgim var. Oradan konuya girdik muhabbete başladık. Sonra mekanlara geçtik onun sevdiği mekanlar hakkında bilgim vardı ve daha sonra ona mekan hakkında bilgiler verdim onu ufaktan etkilemeye başladık.





Muhabbetin sonunda telefonlarımızı aldık ve o mekana beraber gitmek için sözleştik. Cumartesi akşamı randevu alıp eğlence mekanına gittik. kız öyle bir elbise giymişti ki beni çok etkiledi. beraber bir şeyler yiyip dans ettik. Kafa bir milyondu. Gece onu benim eve götürdüm. Onunla sevişmeye başladık.

Çok güzel kız tabiki de ve elbisesini özenle çıkardım. Sütyen ve mayosu ile kaldı. Olayı hemen bitirmek istedim. Yavaş yavaş sevişiyordum. Ben de tamamen soyundum ve kızın her tarafını yalıyordum. 69 yaptık 10 dakika sonra sevişmeye kalçalarını okşamaya devam ettim. Kız beni eliyle 1 sefer boşalttı. Sonra penisimi 3 dakika yaladı. Tekrar kalmıştı. 2 posta daha siktim kızı ve böyle bir seks daha önce hiç yaşamamıştım.

Kız ile akraba olduğumuz için aile sorunları olmasın diye kız daha benimle konuşmadı daha da seks yapamadık. Ancak o günkü seks beni 1 ay götürmüştü.

azgın bayan seks hikayeleri burada

3 yorum:

  1. Slm ben Ayaz yas30 gerçek seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil