19 Şubat 2014 Çarşamba

Alman komşum beni Becerdi Seks Hikaye

,


Merhaba değerli Seks Hikaye okuyucuları,

Ben Selma Almanya da yaşıyorum. Eşim doğma büyüme Almanyalı olduğu için evlendiğimde ben de oraya taşındım. Mutlu bir evliliğimiz var Eşim Suat ile düğünde karşılaşmıştık bir iki yıl mesajlaştıktan sonra evlendik. Ben o zamanlar 23 yaşındaydım. Evliliğimizin ilk yılları mutlu ve huzurluyduk çok iyi seks hayatımız vardı kocam beni çok güzel tatmin ederdi. Zaman geçtikçe Suat ile yaşadıklarımız monotonlaştı. Artık seks hayatımız sade idi ve ben tatmin olamıyordum. Suat beni daha az sikmeye başladı. Gece bir iki defa boşalır beni hiç düşünmeden götünü dönüp yatardı. bu durumu kocamla konuştuğumuzda hep kaçamak cevaplar alıyordum. Her şey güzel niye problem yapıyorsun gibi sözlerle karşılaşıyordum. Bu da benim canımı sıkıyordu.
Seks Hikaye burada başlıyordu. Bizim apartmanda bizimle arası iyi olan alman komşumuz vardı. Kendisi boşanmış 40 yaşında ancak çok gençlere taş çıkartacak kadar hareketli biridir. Arada sırada Suat akşamları eve çağırır beraber kahve içer sohbet ederiz kendisi gayet hoş biri bizi çok sever biz de onu çok severiz. Bir gün Suat la yine tartıştık artık dayanamayacak oldum Suat'a çok kırılmıştım. O gece ayrı yattık büsbütün aramızdaki ipler kopuyordu. Çok bunalmıştım ve eşimden intikam almak istiyordum ve aklıma alman komşumuz geldi. Suat ertesi gün arkadaşlarıyla biraz tatil yapacağını birbirimizden uzak kalmanın ikimize de iyi geleceğini belirtti. Ben haklı olduğunu söyleyip iyi tatiller diledim. Akşam olunca bizim komşunun kapısını çaldım. Üstümde kısa kol bluz ve altımda etek vardı. Komşu beni içeri davet etti gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Bi kahve yaptı bize bir kaç saat sohbet ettik ve konuyu onun yalnız olmasına getirdim. Kendisi çok dertli yalnızlığın zor olduğunu ev işlerinden sıkıldığını ve ihtiyaçlarımı karşılayacak birinin olmasını isterdim dedi. Böyle konuşunca ben de kendi derdimi anlattım seks hayatımızdan da bahsedince alman komşu kendisinin de uzun zamandır biriyle beraber olmadığını söyledi ve yanıma geldi. Çok güzelsiniz Selma hanım eşiniz sizin kıymetini bilmediğini söyledi. Sonra dudağıma yanaştı ben de karşılık verince öpüşmeye başladık adam deli gibi öpüyordu beni ben de .çok zevk alıyordu biraz seviştikten sonra kucağına alıp beni yatak odasına götürdü orada beni yavaş yavaş soydu. Çırılçıplaktım o da soyundu. Amımı bir yalıyor sani hiç am görmemiş gibi beni zevkten uçururken kalktı beni yan çevirdi ve sikini dayadı müthiş bir şeydi 5 dk git gelden sonra boşaldı sonra onun sikini yaladım. Tekrar ereksiyon oluna bir defa sert bir şekilde sikti beniçok mutluydum. Suat gelene kadar 7 24 komşumla sikiştim.Erkeklere tavsiye eşlerinizi mutlaka tatmin edin...

4 yorum:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil