31 Ekim 2015 Cumartesi

Craiglist'ten bulduğum kızı becerdim

,
Craiglist ten 18 yaşında bir kızla tanıştım. Ben Hakan 28 yaşında özel sektörde çalışan biriyim.Ücretli olarak Buse adında dünya güzeli biri ile buluştum. Bu işi yapmamş olsa Buse ile kesinlikle evlenirdim.




Neyse istanbul şişli de bir otelden randevu aldım. kızla orada buluştuk. Otel daha önceden bildiğim bir yerdi tam sevgilinle gidebileceğin romantik bir yerdi. Daha sonra kızla beraber atıştırmalık bir şeyler yedik. Sonra muhabbete devam ettik. Kız sevgilim gibi bana davranıyordu. Okşuyordu aşkım canım sevgilim deyip öpücükler konduruyordu.

Sevişme aşamasına geçtik. 10 dakika sevişip öpüştük sonra kucağıma çıktı benim yavaş yavaş soyunup sevişiyorduk. Göğüslerini açan Buse beni bayağı bir azdırdı. 10 dakika göğüslerini yaladıktan sonra Buse yere indi fermuarımı açtı ve bana sakso çekmeye başladı. 8 dakika sonra ben kızın ağzına boşaldım. Sonra sevişerek yatağa geçtik. 5 dakika da benim sik yine kalktı. Onu tamamen soyup sikmeye başladım.

Kız o kadar güzel ki 5 dakika da boşaldım. Penisim de çabuk kalkıyordu. 2 posta daha atıp jakuziye geçtik. Jakuzi de meyve çikolata servisi vardı Beraber jakuzi keyfi yaptık. Penisimi amına soktum ve öyle kaldık.

O gün 5 posta sikiştik ve yattık.

otel seks hikayeleri burada

2 yorum:

  1. Karşılıklı eş değişiklik yapabilir evli çiftler 2 li 3 lu 4 lu gurup seksi sevenler arasn tel05537753404 seksde sinir yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil