23 Ekim 2015 Cuma

Sosyal medyadan sevgili yaptım

,
Sosyal medyadan paylaşım yapıp takipçi kasıyordum. Sosyal medya hesabım belli bir takipçiye ulaşınca biraz popüler oldum. Dm'den güzel mesajlar alıyordum. Bir tane dul bir bayan ile mesajlaşmaya yazışmaya başladık. Gerçek fotoğrafımı gönderdim. Beğendi ve ne dersem kabul ediyordu.
"Yarın buluşalım mı?
tamam.
Fotoğrafını atar mısın?
tamam
Sinemaya gidelim mi?
tamam


Önce telefonda birbirimizi tanımaya daha sonra yüz yüze konuşup birbirimizi tanımaya başladık. 2 kere beraber kahve içtikten sonra sinema keyfi yaptık. Sinema da kadınla daha samimi olduk. Sinema da sevgili koltuğuna oturduk Kadına iyice yakınlaştım. Yanağına öpücük kondurdum. Boyunlarını yalamaya başladım. Kadında azdı salonda.

Elini sikime attı okşuyordu beni. Bense çok mutluydum ve azmıştım o da azmıştı. İkimizde kendimizden geçtik. Film bitmeden kalkalım dedim. Elini tutup sinemadan çıktık. Hemen onun evine gittik. Evine girer girmez kapıda öpüşmeye başladık. Kız montunu çıkardıktan sonra kucağıma aldığım gibi yatağa götürdüm onu.

Yatakta hızlıca birbirimiz soyduk. Sonrasında 69 yaptık biraz. Ben daha fazla dayanamadım ve boşaldım. Sevişmeye devam ettik. Çok iyi öpüşüyordu. Benim sik yine kalktı Bu sefer hemen amına soktum. 5 dakika git gelden sonra ikinci kez boşaldım. Yatağa yattım kadın üzerimde tepiniyor sikimi kaldırdı kadın kendini tatmin ediyordu.

Arada sırada kızla sevişip seks yapıyordum.

Sosyal medyadan çok iyi bir seks hikayem olmuştu.

2 yorum:

  1. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil