20 Ekim 2015 Salı

Hostes ile hayallerimi süsledim

,

Merhaba seks hikaye okumak isteyen değerli okurlar hepiniz bu yazıma hoş geldiniz. Sizlere yaşadığım müthiş zevkli bir seks hikaye anlatacağım.

Adım Levent 27 yaşında 187 boyunda normal yapılı biriyim. Çevremde sağa sola laf atan esprili gür sesli konuşkan biri olarak tanınırım. Fazla uzatmadan hikayeme geçeyim. Anadolu da bir şehirden İstanbula gitmek için uçağa bindim. Tam kanat tarafıma bilet almıştım. Hostes koltuğu tam karşımdaydım. Hostesler servis işini bitirdikten sonra yerlerine geçti. Karşı karşıya oturduğumuzdan laf atmaya ve espriler yapmaya başladım. Güzel hostes ise gülümseyip kısa cvplar ile beni geçiştiriyordu.


Uçaktan inerken kısa bir tanışıklığımızda oldu. Neyse akşam 9 sıraları gibi bavulumu alıp taksiyle İstanbul şirinevlere geçeceğim. Tam giderken o hostes kızı da gördüm. Çantası ile hızlı hızlı taksilere doğru yürüyordu. Yine karşılaştık. Nereye gideceğini sordum. O da şirinevlere gidiyormuş. Beraber aynı taksiye bindik.

Taksi de muhabbet ettik. Ona yine espriler yaptım. Bu sefer daha samimi cevaplar veriyordu. Güzel bir yolculuktan sonra ilk önce onu eve bırakacaktık. laf arasında sevgilisi olup olmadığını sordum. O da ciddi bir ilişkim yok dedi. Bu cevap aklımı karıştırmıştı. Evde yalnız kaldığını da öğrendim. Hostes e bir kahve içelim saat daha erken teklifi yaptım. O da bavullarımızla dışarda oturmayalım. Ben evde kahve yaparım dedi.

Ben de bunu istiyordum. Eve geçtik balkonunda oturduk kahvelerimizi içtik. Yakınlaşmamız oldu. Birbirimize dokunmaya ve şakalaşmaya başladık. Ben sonra bu geceyi daha güzelleştirelim dedim. Tamam deyince elinden tutup yatak odasına geçtik. Onla sevişmeye başladım. Kız çok profesyoneldi. Kırk yıllık sevgilimden daha iyi öpüşüyordu. Nefes alıp verişlerimiz birbirine uyuyordu.

20 dakika seviştikten sonra soyunup 69 pozisyonuna geçtik. Artık boşalmamak için zor duruyordum. 5 dakika amına soktum benimkini ve dışarı boşaldım. Kız benimkini hemen yine kaldırdı. Seksi kız tabiii.

O gece tam 3 posta daha attım. Amına hiç boşalmadım Kendi zevkini çok düşünüyordu. Onu zevklendirmek beni daha da azdırıyordu. 

Hostes seks hikaye mi okudunuz size de nasip olur belki


3 yorum:

  1. İstanbul civarında evimüsayitolanbayanlar arasın 0535 222 03 17

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil