25 Ekim 2015 Pazar

36 yaşındaki dul bayan iliğimi kuruttu

,
41 yaşında evli biriyim. Eşim 42 yaşında seks hayatımız pek iyiye gitmiyor. Komşular bizim evde gün yaparken ben işten erken çıktım eve geldim. Kadınlar uzun sohbete dalmışlar beni tınlamadılar bile. Televizyonlu bir odaya geçtim haber izlerken gündeki bayanlardan biri yanıma geldi. Erkencisin bugün diyerek konuya girdi.


Sohbet etmeye başladık karımın ve diğer bayanların sohbetleri ateşli bir biçimde devam ediyor. 36 yaşında dul kalmış bayan tabi onlardan sıkılmış kocası da yok tabi benim yanımda daha bir canlandı. 10 dakika sohbet kahkaha atmaya ses çıkarmaya başladık. İçeridekiler hala bizden haberi yok. Tuvana adındaki kadın bana dokunmaya ve beni azdırmaya başladı. Ben de onu durdurdum ve telefonlarımızı verdik birbirimize misafirler gitti ben evden çıktım Tuvanaya koştum.

Dul bayan meğerse ateşler içindeymiş. Yanıyormuş uzun süre seks yapmamış ve yaşı itibariyle seksin doruklarını yaşıyor. Ben de tam seks konusunda sıkıntılar yaşadğım bir dönemdi. Eve girdiğimde çırılçığlak üzerinde sadece bir gömlek var. elimden tutup beni içeri aldı. Beni okşuyor alıyor öpüyor. Sekste liderlik ve yönetim ondaydı. ben kendimi bıraktım ona. beni yatırdı üzerime çıktı git gel yaparak beni boşalttı Sonrasında sakso çekerek tekrar penisimi kaldırdı.
Artık iş bana düşmüştğ onu kaldırdım kucağıma aldım doğru yatağa gittik güzelce sikmeye başladım. Boşaltanan kadar iliğim kurudu. O gün beni çok yordu ama beni sekse doyurmuştu.

dul bayan seks hikayeleri burada

22 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    2. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
    3. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
    4. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
  2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan zevk alanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört

    YanıtlaSil
  4. Slm sakaryada hafta sonlari gorusmelerimi yapiyorum istekli olan bayanlar gizlilik guven esastir 0544304 25 28 yas ve fizik sikintim yok

    YanıtlaSil
  5. Bayanlar kendinize köle arıyorsanız ve biri köle olarak kulanıp zevk alıyorsanız beni köle olarak kendinize kulanabilir sin beni her zevkinize Güre kulanabilir arayın beni kulanın 05321697941

    YanıtlaSil
  6. Eşsiz bir şey istiyorum diyen arasin 05422851085

    YanıtlaSil
  7. Mrb ben hakan İstanbul Tuzla'da samimi dürüst evli çiftler mutsuz bayanlar gizlilik içerisinde özel paylaşımlarımızı paylaşabiliriniz 5522322773 saygılar

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben hakan İstanbul Tuzla'da samimi dürüst evli çiftler mutsuz bayanlar gizlilik içerisinde özel paylaşımlarımızı paylaşabiliriniz 5522322773 saygılar

    YanıtlaSil
  9. Ben kerim tekirdağda kocasında zevk almayan sexse doymayan seksi cok seven evli çiftde olur gizlilik icinde her turlu sekse hazırım yaniyorum 05419504077 arayın hemen gelirim

    YanıtlaSil
  10. Slm bayanlar 05435083620bekliyorumgörüşelim seks isteyen kadın

    YanıtlaSil
  11. Bir kadını mutlu etmek için kelimeler yeter. Bazı şeyleri sadece tanımadığın biriyle konuşabilirsin. Arayın paylaşalım. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  12. Selam dul bayanlar evli ciftler citir kizlar arayin tansalim.reelde ve sanalda sekse varim.05392319974

    YanıtlaSil
  13. Batman ve yakın çevresi. Dul evli yaş farketmez gizlilik çerçevesinde görüşelim mutluluğu yaşıyalım sınırsiz. Hakan31 0542 243 99 19

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
    2. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
  14. Merhaba ben yavuz istanbul anadolu yakasinda oturuyorum.29 yasindayim...benim icin gizlilik ve guven cok onemli eger sende buna onem veriyorsan ara konusalim...0530 384 76 47...gercekten gorusmek isteyen guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Adana''dan Doruk ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahibim, kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları ve Adana veya çevre illerde olmaları. iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben yavuz istanbuldan....ne istedigini bilen gercekten gorusmek isteyen bayanlarla tanismak istiyorum lutfen ciddi olanlar arasin...tamamen gizlilik ve guven icerisinde gorusebilecegim birini ariyorum bu tur isler her onune gelenle olmaz benim icin karsilikli guven ve gizlilik cok onemli eger sende onem veriyorsan 0505 056 86 39 ara tanisalim ciddi gorusmek isteyen bayanlar

    YanıtlaSil