30 Ekim 2015 Cuma

Pavyon Kızını Eve Attım

,
Bir gece arkadaşlarla anlaşıp pavyona içmeye eğlenmeye gittik. Masamıza kadınlarımız geldi. Öpüşüp elleşiyorduk. Herkes kendi kadını ile oynaşıp içiyordu. O gece bayağı bir hesap ödeyip mekandan ayrılmıştık. Ancak benim kadınım Ukraynalı idi ve beni beğenmişti. Telefon numarasını aldım onun. Onunla beraber bir akşam yemeği yedik kahve falan içtik. 







O gece evime geldik. Salondaki koltukta yavaşça öpüşmeye başladık. Ben çoktan azmıştım öpüşme devam etti. Sevişmeye başladık. hayvan gibi sevişiyorduk o da bayağı azgındı. elbiselerimi yırtarcasına çıkardık. Onunkini de çıkardım. çırılçıplak sevişmeye devam ettik. Profesyonel bir orospu olduğu için bana kucak dansı yaptı. Kucağı oturdu yine sevişmeye öpüşmeye devam ettik.

Ukraynalı kızı kaldırıp masaya koydum. Bacaklarını kaldırıp sikmeye başladım. Onu öyle güzel sikiyordum ki çığlıkları sağır sultan bile duyar. Yatağa geçtik orada öpüşüp sikişiyorduk. 5 dakika da boşaldım tekrar 69 ile sikimi kaldırdı benim. Sonra anal yaparak kapanışı yaptık. arada sırada sikişeceğim bir bayan olmuştu artık.

seks hikayeleri burada

4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

  4. İki erkek tarafından aynı anda amından ve götünden acımasızca sikilmek isteyen, presantable, ünv mezunu, biraz mozaşist bir feminenlik varsa bize ulaşsın. 50-55 kg üstü istemiyoruz. prüzsüz ten, ince bel, el ve ayaklar önemli. İst dışı eklemesin.Kadıköy modaya yakın olursa iyi olur. skype dent343

    YanıtlaSil