27 Ekim 2015 Salı

Metrobüste Fordladım Kendimi Yatak Odasında Buldum

,
Metrobüsün kalabalık olduğu hafta sonu vakitleriydi. Arka taraftan bindim motora yapışık gidiyorum. Önüme ruslara benzeyen boylu boslu at gibi kadın denk geldi müzik dinliyordu kendi haline. Kalabalığa hiç aldırış etmiyordu. Duraklardan her yolcu alındığında kadın bana yaklaşıyordu. İyice önüme yapışan kadın beni azdırmıştı. Daha sonra benim penis kalkmaya kadının poposun değmeye başladı. Çok utansamda kendimi alamıyordum.



kadın iyice bana yanaştı benimki de tam kalktı benim siki arkasına oturttum. Kadın hiçbir şey demedi metrobüs ani duraksadığında bayağı kadına giriyorum. bu arada kadın tayt giyiyor. Neyse 1 2 durak sonra kadın bana baktı ve gülümsedi. Ben cesaretlendirip sokmaya ellemeye devam ettim. Zaten metrobüste iğne atsan düşmezdi.

Sonra kulağına yaklaşıp hangi durakta ineceğini sordum o da son durakta ineceğini söyledi. Metrobüs boşalmya başladı biz de kendimize oturcak yer bulduk. 3 durak sonra son durak geldi. Beraber indik bize gidelim dedi kadın.

27 yaşında yarı hollandalı yarı türk biriymiş. Ailesi Hollanda da kendisi tatil yapmaya gelmiş. Kadıköy seks hikayeleri çok hoş olur. Evine gittik vahşice öpüşmeye başladık. Kız tam bir afet. Seks honusunda tecrübeli bir çırpıda soyundu beni de soydu. İyi bir sikici misin göreceğiz dedi.
Onu o gün 2 posta amdan gömdüm bana süprizi anal oldu. Metrobüs te sokmamım karşılığı olarak analdan da sikiştik. Hikayenin daha sonrasını da anlatacağım

Anal seks hikayeleri burda

4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  3. iki erkek tarafından tost olmak isteyen, ince belli, tombik olmayan, unv. mezunu, presantable bir dişilik varsa bize ulaşsın. ist dışı ve 50 kg üstü istemiyoruz.Etkileşim olursa sosyal paylaşıma geçeriz. dentbahariye@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Slm Şanlıurfa'dan M.R.A 05444879393 tüm bayanları bekliyorum herşey gizlilik içinde olacak

    YanıtlaSil