18 Ekim 2015 Pazar

İnternette Dul Bir Bayan Buldum

,
40 yaşlarında dul kalmış bir bayan ile internette ismini vermeyeceğim bir site sayesinde karşılaştım. Kendimi tanıttım fotoğraflarımızı gönderdik. Atletik bir yapım olduğu için benimle konuşmaya devam etti. Bir hafta mesajlaştıktan sonra kalabalık bir ortamda buluşmaya karar verdik. Telefonda cinsel konuşmalara hiç girmemiştik.

Bir avm de buluştuk. Beraber yemek yedik. Kahve faslı ile beraber 3 saat konuştuk. Daha sonra avm nin eğlence bölümünde takıldıktan sonra ayrıldık. İlk buluşma da birşey olacağını zaten düşünmüyordum. Biz yine mesajlaşmaya devam ediyorduk. Bu arada ben 30 yaşında bekar bir erkeğim.






Bir akşam beni evine davet etti. mutlaka gel mesajları telefonuma yağdırıyordu. Anladım ki kadın azmıştı artık. Güzelce temiliğimi yaptım geceye hazırlanıp kadının evine gittim. hemen elimi tutup beni içeri aldı. Koltukta bana çok yaklaşıp beni çok özlediğini belirten cümleler söylüyordu. Eliyle sürekli orama burama dokunuyordu.

Bende ona güzel şeyler söyleyince kadın dayanamadı boyunlarımı yanaklarımı öpmeye başladı. Nefesini iyice hissediyordum. O öyle devam ederken ben den de tepki geldi ve onun dudağına yapıştım. Sevişmeye başladık. Birbirimiz hızlı bir şekilde soyduk. Yarrağa hasret olan kadın hemen dondurma gibi yalamaya başladı. 10 dakika saksodan sonra ben de onu yaladım biraz. Devamında amına kökledim. İkimizde 10 dakikada boşaldık. Kadının ateşini daha söndürememiştim. O gece tam 4 posta attım kadına. Ben çok yoruldum kadında mutluluktan uçuyordu.

dul bayan seks hikayeleri burada

5 yorum:

  1. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  3. Slm Şanlıurfa'dan M.R.A 05444879393 tüm bayanları bekliyorum herşey gizlilik içinde olacak

    YanıtlaSil
  4. Selam dul bayanlar evli ciftler citur kizlar .evli cifte ucuncu oluru..sanal ve reeel iliskiye varim.sikim ondokyz santum .tadina bakmak isteyenler arasin.05392319974

    YanıtlaSil