17 Ekim 2015 Cumartesi

Arkadaşımın Sevgilisi Sevgilim Oldu

,
Yasin ben 34 yaşında bekar biriyim. Arkadaşımın dünya tatlısı bir sevgilisi vardı 3 ümüz beraber takıldığımız vakitler olurdu. Gel zaman git zamanlar bunlar anlaşamadı ve ayrıldılar. Arkadaşım çok fazla ayrılık acısı çekiyordu. İkisini de birbirine çaktırmadan teselli ediyordum.






Arkadaşım sevgilisi ile yaşadığı seks hikayeleri ni anlatırdı hep. Bu da beni azdırıyordu açıkçası. Daha ziyade öyle bir gözle bakmadım arkadaşıma ancak ayrılınca Ceren isimli kıza bakışım değişti. onu arzuluyordum. Ben ona sıcak davrandıkça o da bana yaklaşıyordu. Ayrılalı 3 hafta olmuştu hala daha acı çekiyorlardı. Kızın cinsel olarakta arayış içinde olduğu farketmiştim.

Annesi yokken evine gittim. Balkonda beraber kahve içiyorduk. Konuyu cinselliğe getirdim arkadaşım Kemal ile cinsel deneyimi olduğunu ve şimdi ne yaptığını sordum o da gülerek arada sırada kendi kendimi tatmin ediyorum dedi. Ben bu sözlerinden sonra ona daha da yakınlaştım. Gülerek hiçte buna gerek olmadığını söyledim. O da eminmisin diye gülerek cevap verdi.

Artık ok yaydan çıkmıştı kahveleri bitirip yatak odasına geçtik.Pantolonumu indirdi Sakso çekmeye başladı ceren çok farklı bir deneyimdi. Sürekli dostum gözüyle baktığım kız beni yalıyordu. öyle hızlı yalamaya devam etti. oral seks ile beni boşalttı.

Sonra ben onun kukusunu yalamaya başladım. Biraz sonra benim ki tekrardan kalktı ve onun sulanmış amına sokmaya başladım. Vahşice gidip geliyordum. Çok zevk alıyordum. Onu ilk önce boşalttım sonra ben de boşaldım. Yatağın içinde sevişmeye geçttik. Ceren ön sevişmeyi daha önceden yapmalıydık diye espri yapıyordu.

Ben de Kemal senin kıymetini hiiiç bilememiş dedim.

Arkadaş seks hikayeleri bu site var.

3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  3. Eşsiz bir şey istiyorum diyen arasin 05422851085 bayan lar bekliyorum

    YanıtlaSil