2 Ağustos 2015 Pazar

Karım ve baldızımı beraber siktim

,

Ben Tunç 32 yaşındayım evleneli 3 yıl oldu. Eşim ile mutlu bir evliliğimiz var. Eşim rahat bir hayatı olan aile yapısına sahip. Kız kardeşi aynı ona benziyor. Ancak sürekli sevgili değiştiren bir tip ilişkilerinde aradığını bulamıyor.

Eşimle seks fantazilerimiz vardır. Sinema da araba da jakuzi de mutfakta koltukta deniz de her yerde seks yapıyoruz. Bu fantaziler benim baldızın kulağına gitmiş. Tabii çok hoşuna gitmiş. O ara sevgilisi de yokken cinsel istekleri tavan yapıyormuş. Bir gün ablasına eniştem ile beraber grup yapalım size yeni bir fantazi olur. diye teklif etmiş. Eşim de bana sormaya geldi. Ben de senin için bir sakıncası yoksa benim için problem olmadığını söyledim.




Cuma akşamına sözleştik. Baldız geldi eşimle eve. Sürekli bana bakıyordu. Abla kocanı ayartacağım bu gece diye espri yapıyordu. Seks hikayeleri okuyan bir insanım gece yemekten sonra hikayeler okudum. içkilerimizi yudumlayıp kafayı buluyorduk.

Baldız geldi kucağıma oturdu karşımda da eşim var eşim müzik açtı. Baldız bana çok sesi bir kucak dansı yapıyordu. beni iyice azdırdı. Sonra tekrar kucağıma oturdu. Ben amını avuçlamaya başladım. O da benimle öpüşmeye başladı. Eşim başta pasif kaldı. Sadece bizi izliyordu. Baldızı soymaya başladım. Baktım eşim de soyunuyordu. Enişte ben de seni soyayım dedi. Ben de çırıl çıplak kaldım. Baldız üzerime oturdu. Sikişmeye başladık. hem öpüşüyor hem de sikişiyorduk. Cinsel hayatıma çok farklı bir renk gelmişti.

Eşim kardeşinin göğüsleri yalamaya başladı. Sonra ben eşimle öpüştüm baldız abalasının göğüslerini yalıyordu. Beraber yatağa geçtik ben eşimi sikmeye baldızın amını yalamaya devam ettim. Boşaldıktan sonra baldız ben onu kaldırırım dedi. yalamaya geçti ben de eşimin amına dildo atıyordum. Süper bir grup seks hikaye olmuştu.

Bu muhteşem grup seks hikaye sini paylaşmaktan son derece mutluyum.

11 yorum:

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 05422809217

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  2. seyahat engeli olmayan eşimin sadece amını yalayacak olgun .. tanertan565@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. fantazi sever , durust bir arkadaşlık arayan evli bir çiftle tanışmak isteriz. email.: saffettekiner195@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayın size bi telefon kadar yakınım

    YanıtlaSil
  5. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Ben İstanbuldan Hakan 0535 814 9664 tamamen GİZLİLİK ve güven içerisinde görüşebileceğim, zevk fantazi ve heyecan seven, arzulu, istekli, ateşli bayanlar ve ya 3cü arayan çiftler arayabilir….Sapık değilim. Amacım seviyeli bir birliktelik, belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa.Lütfen geyler aramasın. Hoşçakalın. beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. 💜💚💛💜💚mrhb ben Berkay 30 yaşındayım istanbulda yaşiyorum evli çiftler veya yanlız yaşiyan bayanlarla tanışmak istiyorum gizliliğe oldukça önem veren bir insanımm 0543 446 35 42💜💚💛💜💚💛

    YanıtlaSil
  8. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen fantazi arayan azgın atesli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  9. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil