1 Ağustos 2015 Cumartesi

Dağda başıma gelenler

,

Tecavüz hikaye leri okudunuz mu hiç?

Ben Sezen 34 yaşında etine dolgun hala çekici olan olgun bir bayanım. Bir ara bayan arkadaşlarımızla piknik yapmaya karar verdik. Organizasyonu yaptık ve 1 gece kalacağımız piknik için yola koyulduk. 12 evli bayan çok mükemmel hazırlıklar yapmıştık. Gündüz 12 bayan mangal yaptık ve ardından çok harika bir sofra hazırladık. Voleybol oynadık bisiklet sürdük kahve falı baktık. Çiçek topladık harika doğa fotoğrafları çektik. Eğlencenin kafa dağıtmanın bol olduğu organizasyonda gece vakti herkes odasına çekilmeye başlamıştı. Ben üzerime rahat birşeyler giyip tek başıma soluklanmaya dışarı çıktım.



Öyle hayallere dalarken yukarılara doğru gitmişim. Hava da kararmıştı. Karanlıkta dağda yürürken 40 yaşlarında bir adamla karşılaştım. Bana buraların çok tekin olmadığını söyledi. Yabani hayvanlar çıkabilir. diyerek korkuttu beni. Bende zaten korkuyordum. Adamın beraber gidelim teklifini kabul ettim. beraber yola çıktık orada arabasına bindik. Daha sonra gece olduğu için yola dikkat etmiyorduk. Aşağı gitmek yerine yukarı çıktık. Bir eve vardık İçeride 4 erkek daha vardı. Biz gelince hepsi dışarıda karşıladı bizi.

Nereye geldik buraya gitmeyecektim desem de kolumdan tutup beni içeri götürdüler. Bir sofra kuruşlar hep beraber rakı içtik. ben de zorla içmek zorunda kaldım. kafa yavaş yavaş gidiyordu benim. Sonra Erkekler soyunmaya başladılar. Hepsi çırıl çıplak oldular. Karşımda 5 tane sik vardı. Bana sana zarar vermeyeceğiz isteğimiz  sadece zevk dediler. Sırayla sikleri yalamaya başladım. Bir tanesini boşalttım. Sonra erkeklerden biri beni üzerine aldı amıma koymaya başladı. Diğer biri erkekte arkamdan koymaya başladı. Göğüslerimi öpen benimle öpüşenler vardı. 5 erkeği de birer kez boşalttım. Sonra Bu akşamlık beni paylaşamayacakları için bir daha geri arkadaşlarımın yanına bıraktılar. Tam 5 kişi bana tecavüz etmişti.

Bu da benim tecavüz hikayem olmuştu.

8 yorum:

  1. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI HNMLAR SEKS DUSKUNU CILGIN KIZLAR FANTAZIYI SEVEN EVLİ ÇİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERE UCRETLI HIZMET VERILIR BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN.
























































































































































































      .

      Sil
    3. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  2. mrb ben istanbuldan hakan 05364131029 yaş32 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  5. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil