2 Ağustos 2015 Pazar

Spor Salonunda Seks Hikaye

,

Merhaba Ben Sema 24 yaşındayım.

Seks benim için yaşamın önemli bir parçası haline gelmiştir. 100 lerce sevgilim oldu. % 90'ı ile seks yaşantımız oldu. Bir türlü tek sevgilim olacağı hayata geçemiyorum. Bazen bir o.. gibi davranabiliyorum. Vücuduma formuma dikkat eden biri olarak spor salonuna giderdim haftada 3 gün. Spor hocam benimle çok ilgiliydi. Bakıyorum güzel kızlara karşı hep aynı ilgi. İşte sonuçta erkek.

Fitness hareketlerini bana gösterir. her harekete başlamadan önce beraber önce o hareketi yaparız. Sürekli benim orama burama okunmak zorunda kalıyor. Ben de buna izin veriyordum. Spor hocası olduğu için kaslı bir vücudu vardı.



Yine bir gün seks ihtiyacım olduğunda kendimi spor salonunda buldum. hocam dabeni tahrik ediyordu. Hocanın kulağına eğilip tahrik olduğumu belirttim. Hoca beni spor salonunun arka tarafında bir odaya götürdü. masaj için kullanılması gereken ancak kullanılmayan bir odaydı.

Burada sikini çıkardı. Ben de yalamaya başladı. 10 dakika da yalayarak hocayı boşalttım. O da benim şortumu çıkardı amıma dildo atmaya başladı. Zevk sularım akıyordu. O da ben de orgazm olduktan sonra amıma gömmeye başladı. Çok sert sikiyordu. Bu da benim hoşuma gidiyordu. Hocamı altıma aldım üstüne çıktım ben gitgellere başladım.

Hocam, "Ahh bebeğim müthişsin harikasın, orospum gibi şeyler söylüyordu" İkimizde aynı anda boşaldık. Hocam ben sporumu yapmadan yoruldum dedim. Hoca haftada bir gün böyle bir spor yaparız dedi. Aynen hocanın dediği gibi oldu. haftada bir gün sikişmek için buluşuyorduk.

Spor salonunda seks hikayeleriniz varsa sizlerde paylaşınız.

6 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen fantazi arayan azgın atesli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  3. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen fantazi arayan azgın atesli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  4. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen fantazi arayan azgın atesli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  5. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen fantazi arayan azgın atesli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil