1 Ağustos 2015 Cumartesi

Swarm ile Seks Fırsatım oldu

,


Sosyal medyayı aktif kullanan ben yeni gözdem Swarm check-in programıydı. İşte Swarm seks hikaye:

Ben Zafer 33 yaşındayım. Bu yaşlarda seks arayışlarım yoğundu. Haftada 3-4 defa seks yapmam gerekiyordu. Özelikle kafa güzel olduğunda mutlaka seks yapmak istiyordum. İzmir de cafenin bir tanesine gittim. Arkadaşın biri ile içiyorduk. Bu sıra yine beni sıcak bastı. Karşımda bacağı açık birde bacak bacak üzerine atmış kızlara gözüm takılmıştı. Benim cinsel organım orgazm olmuştu bir kere. Swarm dan vulunduğum mekanda checkin yaptım. O kızlarda checkin yapmışlar. özellikle gruptaki kızlardan sadece birini ekledim. O da kabul etti.



Mesajlaşmaya başladık. Tanıştık. Daha sonra kız tuvalet için kalktı. ben de onu dışarıda bekledim. kız wc den çıkınca merhaba dedim elini uzattım. O da gülerek merhaba dedim. Arkadaşım gitmişti. Buyrun benim masaya güzel sohbete devam edelim dedim. Benim masaya geçtik. İçki içiyoe-rduk. Sohbet kahkaha eğlence son noktaydı. Çok eğlendiğini söylüyordu kız. Bize geçelim bu geceyi daha eğlenceli bitirelim dedim kız da kabul etti.

Eve geçince koltukta sırnaşmaya başladım o da cilve yapıyordu. Aşkımlar sevgilimler çok güzelsin iltifatları yağdırıyordum. İkimizin de kafası güzeldi. hatıladığım kadarıyla soyunmadan öpüşmeye başladık. Tangasını çıkardım amını bir güzel yaladım. benim sik çok büyümüştü. Patlaması yakındı. Sikmeye başladım kızı. Prezervatif takıp tekrar sikişe devam ettim. Volkan misali benim sik patladı. 2. postam da anca kızı boşaltabildim. Kızla 69 yapıp yalamaya devam ettik. Sonra koltuktan ayrıldık yatak odasına geçtik.

yatak odasında  soyunup yoragının altına geçtim. Onu ilk yan siktim. Arkasına geçip bir kere de doggy stil siktim. En son kızı üstüme aldım o şekilde sikiştik. Muhteşem geceyi bu şekilde sonlandırdık.

İşte internet seks hikaye m böyleydi.

4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil