17 Nisan 2014 Perşembe

Askerden gelen genç çocuğa verdim.

,

Merhaba seks hikayeleri takipçileri

Asker sex hikaye okudunuz mu?
Adım Nalan 36 yaşındayım ama fiziğimle herkesin beğenisini bu yaşta bile alırım. Alışverişte mahalle de dolaşırken arkamdan taş gibi adın seslerini duyuyorum. Evli ve iki çocuk annesiyim. Kocam Spor salonu işletiyor. Maddi durumumuz iyi ancak kocamın eğlenceleri bitmiyor. Hiç çaktırmasa da beni aldattığını iyi biliyorum. Arkadaşlarıyla karı kızlı seks yaptıklarını düşünüyorum. Ne zaman gece neredeydin ne yaptın kimde kaldın diye sorsam alem yaptık arkadaşın evinde kaldım gibisinden söylüyor. Kocama göre her şey normaldi.



Arada sırada spor salonuna ziyaret edip danışmada ki bayanı gözetliyordum. Kocamla ilişkisi var mı diye merak ediyorum. Tabi böyle şeyler sorulacak gibi sorular değil üstelik hemen inkar edilir. Neyse salonda askerden yeni gelmiş genç hoca kaslarıyla beni cezbediyordu. çocuğa yaklaştım. Muhabbetimizi artırdım ne de olsa patronun hanımıydım. Bana iyi davranıyordu.

Gel zaman git zaman çocukla samimiyet kurduktan sonra ona kocamla ilgili soruları sordum. O da çok bilgisinin olmadığını ama sekreter ile aralarının normalden daha fazla olduğunu ve bazen akşam beraber çıktıklarını söyledi. Tabi bu haber beni kızdırmıştı. Emin olmam gerekiyordu. Öğlen kocamı aradım akşam gelemeyeceğini söyledi tam da istediğim gibi olmuştu. Hemen evden çıkıp kocamı takibe çıktım o akşam sekreterle beraber çıkmışlardı. Çıkarken öpüştüklerini bile görmüştüm. Ağlamaklı halde spor salonuna girdim delikanlı hazırlanmış çıkıyordu. Ağladığımı görünce önce beni teselli etti sen hak etmiyorsun bunu gibisinden. Ben de onu aldatacağımı söyledim ve hocanın dudağına öpücük kondurdum. Çocuk kaçmadı bir tepki de vermedi. Elinden tuttuğum gibi eve gidiyorduk.

Seks hikaye burada başlıyordu. Çocuktan ses yok ama kalbi çok hızlı çarpıyordu. Eee benimle birlikte olacaktı o kadar heyecan olması normaldir. Daha sonra eve vardığımızda öyle bir yiyişiyorduk ki sanki uzun zamandır kocamla böyle bir şey yaşamamıştım. Çok azmıştım çocuğun üstündekileri çıkarttım. Daha sonra ben de soyunmaya başladım delikanlı çok tecrübeli değildi ama olsun vücudu iyiydi. Pantolonunu çıkarıp sikini yalamaya başladım adeta emiyordum. Çocuk daha fazla dayanamadı ve üstüme boşaldı ben biraz daha yaladım sikini sonra abla yatağa gidelim dedi. Ben tamam deyince beni kucağına aldı yatağa götürdü ve yatağın üstüne attı. Öyle öpüyordu ki sanki uzun zamandır kadın görmemişcesine bir elini de amıma attı orayla da oynuyordu. Artık vakti gelmişti orta boy sikini amımda dolaştırırken birden içeri soktu çok fena zevk aldı hızla gitgellerden sonra o gece 3 defa boşaldık. Çok mutlu olmuştum hem büyük zevk aldım hem de intikamımı kocamı ilk defa aldatmıştım.

En heyecanlı asker sex hikaye burada

2 yorum:

  1. slm ben hüseyin balikesir yas45 bekarim fantezi seven gizlilik icinde tanismak istiyorum diyen ciftlerle tanışmak konuşmak istiyom gizlilik ve güven içinde tercihim civar yakın illerdir 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil