14 Mart 2014 Cuma

İş arkadaşımla Evde Sex Hikaye

,

İş arkadaşlarımızla doyasıya eğlendik. Sonrasında herkes dağıldı ve arkadaşım Serap evi uzak olduğu için bende kaldı. Yattıktan bir süre sonra yanıma geldi ve yalnız yatmaktan korktuğunu ve yanımda yatıp yatamayacağını sordu. Benim de eşim evde olmadığı ve çift kişilik yatakta bolca yer olduğu için “Tabi ki gel.” dedim. Geldikten sonra biraz muhabbet ettik. Muhabbet cinsellik ve kadınlara geldi. Seksi bulduğumuz kadınlardan bahsettik. Bana “Hiç başka kadınla
öpüştün mü?” diye sordu. Ben de “Hayır ama merak ediyorum.” dedim. Konu zaten cinsellik olduğu için şeyim kalkmıştı ve vücut sıcaklığımın yükseldiğini hissediyordum. Bu azgınlığın verdiği etkiyle Serap’ı çok istediğimi fark ettim. Sanırım o da aynı şeyleri hissediyormuş ki dudaklarımız hızla birbirine yaklaştı ve kendimi onun dudaklarını emerken buldum ki İkimizde o kadar ateşlenmişiz onun dudaklarındaki ateşi kendi dudaklarımda hissediyordum. Ellerimi saclarının arasından geçirip iyice kendime doğru çektim. dudaklarımızın birbirine geçmesini istiyordum. Onun elleri de hemen sikime inmişti ve dudaklarımı parçalarcasına öperken sikimi okşayarak vücudunu üzerime çıkardı. Ben de tek elimi saclarını arasında bırakarak diğerini göğüslerine indirdim.İkimizde de gecelik vardı ve vücutlarımızın birbirine değmesine engel oluyordu. Bir an durup kendimi zorlayarak dudaklarımı dudaklarından ayırdım ve “Üzerini çıkar! Vücudunu hissetmek istiyorum.” dedim. Hemen kendi geceliğimi çıkartırken oda kendininkini çıkardı. Odanın bir köşesine doğru fırlattı. İç çamaşırı yoktu. Dışarıdan odaya vuran ışıkta tenini ve kıvrımlarını seçebiliyordum. Bir an çok güzel bir vücudu olduğunu ve bu vücuda aşık olabileceğimi düşündüm.Gecelikleri çıkartır çıkartmaz tekrar dudaklarına yapıştım. Ellerimle göğüslerini sıkıyordum. Serap’ın çıplak tenine değmek beni daha da tahrik etti. Bacaklarımızı birbiri arasından geçirerek vücutlarımızı yakınlaştırdık. Ellerimi kalçalarına indirip okşamaya başladım. Üzerime doğru çıkarak beni altta bıraktı. Aynı anda üzerimde gidip geliyor vücudunu bana sürtüyordu. İstemsiz olarak inliyordu. .Serap’ın da zevkten kesik kesik nefes aldığını duydum. “Hımm çok güzel görünüyor.” dedi ve şeyimi yalamaya başladı. Titremelerim aniden arttı. Daha önce oral seksten bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum.
Seks hikayenin kalanını Seraptan dinleyelim Onu her yerimde hissetmek istedim.Bu yüzden bacaklarımı yukarı kaldırdım ve geriye doğru çektim. Ellerimle kalçamı ikiye ayırdım. Arkam ve vajinam tamamen ortaya çıkmıştı. “Ellerini her yerimde hissetmek istiyorum.” dedim. Gülümseyerek bir elinin iki parmağını ağzına götürdü ve yaladı. Arkama girmek için uzattığında ise “Islatmama hiç gerek yokmuş.” dedi. Akan ıslaklığım arkamı zaten yeterince kayganlaştırmıştı. Parmaklarını tamamen arkama soktu. Diğer elini ise yine içime soktu ve klitorisimi de diliyle yalamaya devam etti. Çığlık atmamak için zor duruyordum. Bağırmamak için iki elimle ayırdığım kalçalarımı sıkıştırıyor yan dönüp yastığı ısırmaya çalışıyordum. Kesik kesik çığlıklarıma maalesef engel olamadım. Ne kadar süre böyle devam etti hatırlamıyorum. Kaç kez boşaldığımı da. “Yala beni!” dedi. Üzerimde ters dönerek 69 pozisyonuna geldi ve sikini bana yaklaştırdı. Sırılsıklam olmuştu. Onu daha fazla bekletmeden yarrağı emmeye başladım. Kalçalarını sıkıyordum. Pozisyonunu bozmadan doğruldu. Belini ileri geri oynatmaya başladı. Böylece onu baştan sona kadar yalayabiliyordum. Arada ufak ufak kendini bana doğru bastırıyordu. Ben de kendisini mutsuz etmeyerek o bastırdıkça dilimi uzatabildiğim kadar içine uzatıp her yerini yalamaya çalışıyordum. Vücudunun atmasından ve kesik titremelerinden üzerimdeyken boşaldığını anlıyorum. Bu beni daha da şevk etti ve elimden geldiğince onu dilimle mutlu ettim. Üzerimden kalktı. Dudaklarım ve yüzüm sırılsıklamken beni öptü. Sonrasında tam karşımda o da sırt üstü yattı ve bacaklarını çaprazlamasına bacaklarımın arasından geçirerek birbirimize yaklaştırdı ve buluştuğumuzda belini kıvırmaya ve ileri geri hareket ettirmeye başladı. Islaklıklarımız birbirine karışıyordu. İkimizde belimizi durduramıyor inleyerek gidip geliyorduk. Sonrasında amıma öyle bir soktu ki anlatamam. Git gellerden çok zevk almıştım. Titrek titrek boşaldık.   Pozisyonunu benim yanıma doğru çevirdi. Sıkı sıkı sarılarak öpüştük…

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil