5 Mart 2014 Çarşamba

Yaz Geceleri Seks Hikaye

,
geçen yaz başımdan geçen bi olayı anlatayım.

Merhaba Seks Hikaye Okuyucuları,

ben evli 30 yaşında biriyim.arkadaşım Soner liseden beri arkadaşımdır geçen yıl evlendi. Çisem adında çok güzel bir karısı var. Sıcak bir yaz günüydü bende senelik izindeydim ailece Soner ile anlaşıp İzmir'in güzel bir tatil kasabasında yazlıklarına gidiyoruz. Hep beraber birkaç gün tatil yapalım dedik, daha sonra gündüz denize girer akşamları hep beraber gezmeye çıkarız. Tatile gittik İzmir'e. Bazen akşamları evde kalıp yazlıkta rakı mangal yapıyoruz. Hanımlar bol mezeli güzel bir sofra kurdular bizde mangalı yaktık. Gecenin ilerleyen saatlerine kadar içki muahbbeti hoştu. Artık saat geç olmuştu ve kafalar tam takır. Benim hatun alkole alışkın değildi iki dublede resmen sarhoş oldu. Bu arada arkadaşımın eşi Çisem sofrayı toplamaya başladı. Arkadaşım Soner de balkondaki hamakta çoktan sızmıştı. Çisem'in o ana kadar kilotlu olduğunu fark etmemiştim sofrayı toplarken farkettim ve çok şaşırdım neden böle dolaşıyordu gözümüzün önünde resmen sikimin suları akıyordu ondan gözlerimi alamadım. Ama eşim yanımdaydı bir şey yapamıyordum. O da bilerek önümden gelip geçiyor yere eğilip kalkıyor beni iyice tahrik ediyordu. Soner ile arası bozuk olsa gerek bana biz ayrı yatıyoruz dedi. Ben de şaşırdım tabi bu arada karım iyice fenalaştı beraber tutup banyoya götürdük kafasını soğuk suyla yıkadık ama genede ayılmadı. çisem'in yardımıyla üst kata çıkardık eşimi yatağa yatırdık uyudu oda. Çisem'le baş başa kalmıştık uykun var mı diye sordu bende yok dedim. birer bira cila yapalım mı dedi bana bende bünyen kaldırırsa ben içerim dedim.oda gülerek neleri kaldırmadık ki dedi beni iyice heyecan sardı.güldük beraber.biraz dertleştik yeni evli olmalarına rağmen sorunları olduğundan bahsetti.artık geç oldu uyuyalım mı dedim tamam hadi çıkalım benim odada sizin odanın yanında dedi.kocanın yanına gitsene kızım dedim oda gülerek bana uyuyan lazım değil dedi.ben hala saflığa verip gülüp geçtim.ben gittim eşimin yanına tabi uyku tutmadı çisem'in kilotlu hali gözümün önündeydi. amını yaladığımı hayal ediyordum.uyku falan kalmamıştı.odanın kapısı açıktı kapının önünde bir gölge fark ettim gelen Çisem di bana sessizce seslendi uyuyomusun dedi bende hayır dedim ve yanıma geldi nasıl oldu eşin iyimi diye sordu bende ölü gibi yatıyor dedim.yanıma oturdu.elimi tuttu elimi alıp amına götürdü resmen yanıyordu beni aşağı çekti hiç konuşmadık.direk kilotunu çıkardı bende direk amına yapıştım emiyordum sıcacık amını. dilimi içine sokuyor sularını yalayıp yutuyordum.inledikçe ağzını kapattıyordum sesiz ol dedim eşim uyanır çıkalım başka odaya dedim yok dedi beni eşinin yanında sik dedi.hayır olmaz uyanırsa kötü olur noluuuur kırma beni dedi.tamam dedim.geçtik eşimin yanına amını yalamaya devam ettim yarım saatten fazla yaladım artık kasıklarım ağrıdı nolur sik beni dedi bende dayanamadım çıkardım demir gibi sikimi sulanmış amını içine soktum. Amı sanki sikimi emiyor amının suları yatağı bile ıslatmıştı.amı çok güzel kokuyordu dayanamadım içinden çıktım sulanmış amcığından sıvılar götünün içine bile sızmıştı götünün arasını amının içini götünün deliğini bile yalıyor oda çıldırıyordu.tekrar içine girdim ve içime boşal dedi ve boşaldım.dua et bak kocam bile daha içime boşalmadı sen ilk boşalıyorum dedi hadi ya dedim

Bu arada eşim uyanır gibi oldu onunda amını yalıyayım dedim yaladım çisem de beni izliyordu dur dedi bende yalamak isityorum dedi ve eşimin amını yalamaya başladı çisem.o yalarken götü kabak gbi gözümün önündeydi çisemin. bende çisemin götünü yalamaya başladım amındaki dölleri alarak götüne sürdüm sikim yice odun gibi oldu ve tek darbede içine koydum.uzun bir oooohh çekti. artık yalamayı bıraktı yastıkları tırmalıyordu bu arada eşim uyanır gibi oldu ben çok korktum durduk ikimizde devam etti sonra uyumaya bizde devam ettik yarım saatte götten siktim ve götünün içine boşaldım.çisem kalktı gitti.bende artık uyumaya başmamıştım ki eşimin kıpırdadığını gördüm elleri amındaydı sonra bana sarıldı nolur benide sik dedi.şok oldum tabi dermanım kalmamıştı çıktım üstüne ama hala sarhoştu konuşamıyordu bile sikimi dayadım amı çoktan sırıl sıklam olmuştu zorlanmadan hemen ona da girdim.3. postayıda atıktan sonra uyudum. sabah oldu çisemle biz birbirimize bakıp çaktırmadan gülyorduk. eşim se hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi yada gerçekten duymadı bilmiyorum bana hiç bişe anlatmadı.
biz çisemle bir kez daha başbaşa kaçamak yaptık tabiii sonerin haberi olmadan. çok seksi çok güzel bir bayandı. artık sonerdende boşandı. bu kötü oldu çünkü bir daha göremedim. yana yakıla arıyorum o da beni istediğini düşünüyorum seks hikayemiz devam eder umarım


grup ve arkadaş seks hikayeleri niz varsa bize yazın.

3 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil

  2. İki erkek tarafından aynı anda amından ve götünden acımasızca sikilmek isteyen, presantable, ünv mezunu, biraz mozaşist bir feminenlik varsa bize ulaşsın. 50-55 kg üstü istemiyoruz. prüzsüz ten, ince bel, el ve ayaklar önemli. İst dışı eklemesin.Kadıköy modaya yakın olursa iyi olur. skype dent343

    YanıtlaSil