4 Mart 2014 Salı

Arkadaşımın Annesine Girdik Seks Hikaye

,
Merhaba seks hikaye, yasım 18 ismimi vermek istemiyorum kankamın yası 16.
Kankam ile çocukluktan beri çok iyi arkadaşız. Bir gün yine onlara gitmiştik. Kankam bana oyunda bir şey gösterecekti. Annesi memnuniyetle karşıladı beni. 
Sonra oyunda gösterirken annesi geldi kankama markete gidip şeker alacağını söyledi. Bende giderken annesi beni kalmamı istedi kankam gitti. Bilgisayardaki oyunu oynarken annesi banyoya gitti. 
Annesi de arada bası kapalı ama çok güzel seksi vücutluydu güzel olmasa da biraz. Götü de mükemmel idi.

Burada seks hikaye başlıyor
Banyodan cıktı bende koltukta oturdum mesaj atıyordum bir arkadasa sonra annesi dedi \'\' sana süprizim var \'\' dedi. \'\' orada bekle \'\' dedi. Sonra baktım bornozuyla geldi cıkardı her tarafı görünyordu. Geldi kucagıma oturdu gülüştük ben hiçbir şey yapamadım Çok şaşkındım. Annesi korkma seni zevkin doruklarına çıkaracağım dedi. Sonra öpüşmeye yiyişmeye basladık. Amını yemeye basladım annesinin. Yataga gecirdi beni sonra sevişirken göte sokarken kankam geldi. Bizi görünce şaşırdı. Sonra annesi "oglum sende gel katıl" dedi. 
Kankamla annesini sokmaya basladık. Kankam sakso cektiriyor ben ise amdan gömüyorum yer degıstık annesi güzelce yalıyor öpüşüyor.
Sonra tekrar yer degıstırdik kankamla annesi öpüşürken bende birden amına bosaldım sonra kankamda ama soktu o da bosaldı amına sonra banyoya üçümüz girdik banyo da yiyiştik annesine.
Sonra tekrar yatakta sex yaptık. Cok güzel anımız oldu o gün. Arada sırada yine annesiyle seks yapıyoruz

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil