16 Şubat 2014 Pazar

Baldızımla Samimi Olduk Seks Hikaye

,

Merhaba seks hikaye okuyucuları Ensest seks hikayeleri burada

Ben Tarık 26 yaşındayım Meltem adında üniversitede tanıştığım kızla evliyim. Bundan iki yıl önce Meltemle daha yeni evli olduğumuz zamanlar birbirimizle sürekli öpüşür ve sevişirdik. Misafirlikte bile baş başa kaldığımızda yine birbirimizle sevişiyorduk. Bir gün kayın peder de otururken Meltemle yine çok yakın ve samimi davranıyoruz. Meltemin 19 yaşında Sevgi adında küçük çok taze ve dünya tatlısı bir kardeşi var. Sevgi içeri girmiyor ve kapı aralığından bizi gözetliyordu. Bunu fark ettiğimde çok hoşlanmıştım ve hiç bozuntuya vermedim. Artık daha fazla eşimle göz önünde sevişiyordum. Çünkü baldızın bizi izlediğini biliyordum.



Değerli seks hikaye okuyucuları asıl hikaye buradan sonra başlıyor. Ben de baldızıma karşı farklı gözle bakmaya başladım. Onu arzulamaya başladım. Bazı şeylerden emin olmak için bir bayram günü eş dost gezerken baldızı da yanımıza aldık. öğleden sonra sinemaya gidelim dedim. Meltem tamam dedi baldızım da kabul edince sinemanın yolununu tuttuk filmi izlerken ben ortada bir yanımda eşim diğer tarafta baldız vardı. Film sırasında eşimle ergenler gibi sevişiyorduk. Baldızda göz ucuyla bize bakıyordu. Meltemin amını okşuyorum o da benim siki elliyor. Film devam ederken Meltem lavaboya gitmek için yanımızdan ayrıldı. Biz Sevgi ile kalmıştık. Benim için çok büyük fırsat doğmuştu. Sevgi ile göz göze geldik ve ben elini tuttum onun. Hiçbir tepki vermeyince yanağına bir buse kondurdum. Yine hiçbir tepki vermeyince kulağına seninle de ablanla yaşadıklarımı yaşayabiliriz dedim. O da daha dünden razı ki tamam olur dedi. Sinema da biraz öpüştükten sonra bayram akşamı yine pederler deyiz. Sevgi nin odasına girdim ve senden etkileniyorum ablan dan gizli seninle beraber olmak isterim deyince kendisinin eski sevgilisinin bozduğunu ve şimdi ondan ayrı olduğunu bir süredir kimseyle beraber olmadığını anlattı. Enişte seni çok arzuluyorum deyince akşam yanına geleceğimi söyledim.

Değerli seks hikaye okuyucuları Meltem zaten o gün bayağı bir yorgundu. Bu akşam erken yatalım dedim. Meltem yarın da çok gezeceğimiz için erken yattı. O uyuyunca ben hemen kalktım ve Sevgi'nin odasına gittim o da beni bekliyordu içeri girince buyur enişte dedi. Üstünde bir bluz altında ise pijama vardı. Hemen yanına oturdum kapıyı da kitlemiştim. Yavaşça dudağında öpüyordum o da karşılık verdi deliler gibi öpüşüyorduk. Sonra bir çırpıda üstünü ve pijamasını çıkarttım. Muhteşem göğüsleri ve amı ortadaydı ben de ayağı kalkıp soyundum. Benim sik 19 cm dir. ooo Enişte çok büyük dedi. Ben hemen Sevgiyi yatırdım amını yalamaya başladım zevk suları akıyordu. Sevgi çok zevk alıyordu uzun süre yapmadığı belli. Ben 10 dk yaladıktan sonra amına kökledim 10 dk git gelden sonra boşalmıştım. Oda bende o gece 3 kez boşaldık. Enişte beni çok mutlu ettin seni seviyorum dedi. O günden sonra haftada bir Sevgi ile kaçamağımız oluyor. Ancak sevgi yeni bir sevgili yapınca bizim ilişkimiz de bitti.

baldız seks hikayeleri varsa bize gönderin.

3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil