17 Şubat 2014 Pazartesi

Bakire Sevgilimle Yaşadıklarımız Seks Hikaye

,
Merhaba Değerli Seks Hikaye okuyucuları anal seks hikayeleri burada

Lise çağında Eskişehir de kız arkadaşımla yaşadıklarımı anlatacağım. Ben Mustafa 23 yaşında 175 boyunda karizmatik bir erkeğimdir. Lisedeki sevgilim Selen'le çok iyi ilişkimi vardı. Kendisi çekici okulda birçok erkeğin koştuğu bir kızdı. Okulda dışarıda her yerde beraberdik. Akşamları ise gece yatmadan mesajlaşırdık. Gel zaman git zaman birbirimizden cinsel beklentiler oluşmaya başladı. Tabi ki daha çok benim oldu. Mesajda ona dokunmak istediğimi nefessiz kalıncaya kadar öpeceğimi anlatırdım. O da bundan çok hoşlanırdı. Bir gün bir plan yaptım Selen arkadaşına ders çalışmaya gider gibi izin alıp benim günlük kiraladığım daireye gelecekti. Ben de harçlıklarımdan biriktirmiştim biriktirdiğim parayla daire tuttum.



Değerli seks hikaye okuyucuları bu noktadan sonra olanlar oldu. Beraber bir alışveriş merkezinde yemek yedikten sonra eve geldik. Markete uğrayıp eve bir sürü abur cubur almıştım. Gece tv de komedi programı izliyor ve çok eğleniyorduk. Abur cuburları bitirdik komedi filminden sonra bir de romantik film izledik. Film izlerken birbirimize daha da yakınlaşmıştık Selenin elini tutuyordum. Onun saçlarını falan okşuyordum. O da kafasını göğsüme koyarak filmi izledi. Saat 12 yi bulmuştu ikimizinde çok uykusu gelmişti. artık uyuyalım dedim. Ve beraber yatağa geçtik ben ikimizde geceliklerimizle yatakdaydık. Daha sonra ben hemen Selene sarıldım.Onun da nefesi hızla almaya başlamıştı. Benden bir adım bekliyordu ben de bu fırsatı kulladım. Selenin dudaklarına yapıştım o da karşılık verdi deliler gibi en az 20 dk öpüştük artık o yaydan çıkmıştı ben hemen soyundum. benim 15 cm şeyi görünce Selen çok büyük olduğunu söyledi ben de espri yaparak senin için daha iyi dedim. Selen benimkini güzelce yalıyordu tabi çok tecrübesizdi ağzına tam alamıyordu. ben onun amına dokunuyordum. Selen bakireydi bayağı ıslanmıştı amı biraz yaladım sonra onu boşalttım. Ben hala boşalmamıştım Selenin arkasına geçtim götüne krem sürdüm ve oraya yavaş yavaş kökledim Selen çığlık çığlığa oldu ama sesini çok yükseltmedi ben git gel yapa yapa artık o da zevk aliyordu sonra bende dehşet bir şekilde Selene boşaldım. O gece bir kaç sefer daha boşaldıktan sonra uyuduk. Arada sırada Selenle bu sefer bizim evimizde oldu. Selenin bakireliği daha sonra ben bozdum onu da bir sonraki hikayemde anlatacağım.

Sevgili seks hikayeleri niz varsa paylaşın. Sizlerinde bol seks'li hikayeleri olması dileğiyle...  

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil