22 Şubat 2014 Cumartesi

Baldız Sikiş İzle Seks Hikaye

,

Baldız Emel'i sikerken hiç vicdan yapmadım.

Baldız sikiş hikayeleri ile karşınızdayız. Merhabalar Seks hikaye okuyucuları, Baldızım Emel'i ilk düğünde görmüştüm. Beğenmiştim, zaten kıyafeti çok etkileyiciydi. Ancak yeni evli olduğum için aklımda seksi hiç bir düşünce yoktu. Eşim Zeynep'le iş yerinde tanışıp evlenmiştik. Tabi ki eşim güzel onu çok seviyorum ama kız kardeşi de beni cezbediyordu. Evimizde baldız arada sırada misafir oluyordu. Genç olduğu için peşinden bir sürü erkek koşuyordu ve erkek arkadaşı da olmuştu. Bazen eşime söyleyip dışarı çıkıp bara ya da bir kulübe gidip eğleniyorduk. Ailesini de Emel'in ablasıyla olduğunu bildiği için akşam başka yerde kalmasına izin veriyordu. Sonraları erkek arkadaşı da bize katılıyordu. Çocukta fırsattan istifade bizim Emeli götürüyordu. Bu durum beni nedense rahatsız ediyordu. Karıma durumu söylediğimde karım bırak gençler eğlensin diyordu. Bense daha fazla karışamıyordum.



Samimiyet ilerledikçe Baldız ve sevgilisi bizimle kalmaya başladılar. Akşamları bizim gibi onların da seks yaptıklarını biliyordum bizim sesler onlara onların sesleri de bize geliyordu. Sabah kahvaltı da bu konunun esprisi bile yapıyordu. Enişte dün yorgundun herhalde erken gittin  :) vs... Emel'in bakire olmadığını bildiğim için onu sikmeye karar verdim. Daha sonra seks planları yapmaya başladım. Tatil planı yapıp ocak tatilinde  Kayak yapmaya gidelim dedim. Herkes bu teklife sıcak baktı ve hemen otel rezervasyonlarını yaptırdık.

Seks hikaye burada başlıyordu. Tatil zamanı gelince benim arabayla yola koyulduk. Yolda seks içerikli konuşmalar ve benim artı 18 fıkralarım la çok eğlenceli geçti. Öğleden sonra otele gelmiştik. Eşyaları koyup yemek yedikten sonra  kayak yapmaya koştuk. Eğlence de yine son noktaydı. Çok eğleniyorduk bir yandan kayıyor bir yandan da fotoğraflar çekiyorduk. Bu arada Emelle sevgilisinin arası biraz limoniydi. Tartışıyorlardı sürekli ve bizim de keyfimizi bozuyordu. Ben dedim ki sevgilisine biz buraya eğlenmeye geldik biraz sakin ol artık keyfimizi bozmayın diye biraz sert çıkışınca çocuk biraz sakinleşti abi kusura bakma dedi. Şimdi şu en yakın benzinliğe git arabaya yakıt koy hem de yıkat dedim. Çocuk tamam abi ben de  hava alayım dedim. Çocuk gidince ben emen Emele yaklaştım kız çok dertliydi. Ben onla baş başa konuşurken daha da yakınlaştım. Sonra onun dudağına yapıştım. Emel şaşırmıştı enişte napıyosun dedi ben de ondan çok etkilendiğimi ve onunla seks yapmak istediğimi söyledim. Akşam biraz kaçamak yapalım dedim. Emel de kabul peki dedi. Başka bir oda aldık. Emel sevgilisiyle ayrı kalıyordu. Bende eşime erken yatacağımı söyledim beraber yatağa girdik ve o uyuyunca hemen Emele koştum ve beni bekliyordu.  Odaya girer girmez soyunduk benim yarak kazık gibi olmuştu. Enişte ablamı mutlu ediyorsundur bununla diye şaka yaptı ben de seni de tatmin etcem dedim. Sikimi 5 dk yaladıktan amını yalamaya başladım. Artık çok azmıştım taze gibiydi amı. Zevk suları akıyordu ve artık sikme zamanı gelmişti onu ilk başta domaltarak siktiten sonra yatağa düz bir şekilde yatırıp üstüne git gel yaptım. O da ben de boşalmıştık Daha sonra kucağımda sikişmeye başladık. Rüya gibiydi benim için yıllardır arzuladığım kızı elde etmiştim o da sevgilisinden intikamını almıştı. Ve tatilimiz bu kaçamakla beraber daha zevkli olmuştu benim için...

seks hikayeleri ve baldız sikiş hikayeleri burada

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil