19 Eylül 2016 Pazartesi

Köyün En Seksi Hatunuyla Ateşli Bir Sex

,
Merhaba hikaye okurlar ben Okan 30 yaşında bekar bir erkeğim. Uzun zamandır buradaki hikayeleri takip ediyorum ve kendi maceramı da paylaşmak istiyorum. Bakalım benim hikayemi  beğenecek misiniz.  Ben sanayi de araba temizleyerek geçimimi sağlıyorum. Yalnız yaşadığım için fazla masrafım olmuyor. Ailem bana iki saatlik uzaklıkta bir köyde yaşıyor sık sık onların ziyaretine giderim. Benim hikayem  2 ay öncesine dayanıyor. Okuyan herkese şimdiden teşekkürler. Bundan iki ay önce hafta sonu tatilinde annemle babamı köye ziyarete gitmiştim. İkisi de fazla yaşlı olmasalar da beni çok sevdikleri için özlerler ve sık sık görmek isterler. Köye gittiğim de akşam saat 5 ti ve hemen eve giderek eşyalarımı yerleştirip annemin yemeklerinden yedim. O gece hasret giderdik ve yattık. Ertesi gün babamla birlikte kahveye çıkarken kapının önünde komşu kızı Sevilay’ı gördüm. O da dışarda çalışıyordu ve büyük bir ihtimalle ailesini ziyarete gelmişti. Uzun zamandır görüşmüyorduk Sevilay’la delikanlılığumuzda çok yakın arkadaştık. İkimizde karşıdan bakışarak selamlaştık. Ama Sevilay o kadar güzel bir kız olmuştu ki ben kahveye gidene kadar onun seksi bacaklarını kafamdan atamamıştım. Balık etli vücudu gözümün önünden gitmiyor ve beni düşündükçe deli ediyordu. Aslında belki o da benden etkilenmiştir ben de çok değiştim diye düşündüm.
Hemen babamın yanında oturduğum sandalyeden fırladım ve kahveden çıktım. Tekrar evin önüne gelmiştim ama Sevilay yoktu gelmesi için oturdum beklemeye başladım nasıl olsa geldiğinde görecektim. Yarım saat sonra Sevilay tek başına karşıdan geliyordu seksi bacakları karşıdan bile albeniliydi. O bacakları gördükçe kendimden geçiyor aklıma kazıyordum. O karşıdan evin önüne gelene kadar bacaklarına bakıp kafamdan bir sürü şey geçirdim. Sevilay kapının yanına yaklaştığında da büyük bir hızla yanına gittim. Tabi ki beni tanımıştı hatta Sevilay beklediğimden daha rahattı ve çok değişmişti. Tam bir zilli olmuş. Benimle konuşurken her yeri başka oynuyor ve tuhaf tuhaf hareketler yapıyordu. O bunları yaptıkça ben daha fazla etkileniyordum. Büyük göğüsleri hareket ettikçe sallanıyor ve beni kendilerine çekiyordu. Uzun ve hareketli bir sohbetten sonra buluşma teklifi yaptım köyün çıkışında orta düzey bir kulübede buluştuk.
Yanıma geldiğinde yüzünü gözünü boyamış belki de en açık kıyafetlerini giymiş gelmişti. Ben iyice azmıştım ve artık sabredemiyordum. Oturur oturmaz etrafa bir göz attım ve o kocaman dudaklarına yapıştım. Dudaklarını ısıra ısıra öperken bir yandan da içimin gittiği göğüslerini sıkıyordum. İki karış olan dekoltesinden elimi sokup yalın haliyle okşamaya başladığımda Sevilay da kendinden geçmeye başladı ve göğüs uçlarına dokundukça iniltisi gelmeye başladı. Ben biraz daha böyle devam ettim ama Sevilay iyice kendinden geçmişti pantolonumun fermuarını açarak kocaman olan sikimin kafasını dışarı çıkardı ve başladı yalamaya bu kez ben kendimden geçmiştim ve Sevilay o kadar iyi yalıyordu ki neredeyse boşalacaktım ama kendimi tuttum çünkü daha ben de onu yalayacaktım hele o amını görmeden hiçbir yere bırakmazdım onu. Bu kez ben Sevilay’ın eteğini kaldırdım ve külotunu kenara sıyırarak tertemiz amını yalamaya başladım ben yaladıkça o kendini sıkıyor yumruğunu ısırıyordu çok azmıştık ama orada sikişemezdik o gün birbirimizi yalayarak boşalttık ama ben Sevilay’ı elbet daha uygun bir yerde sikeceğim o zaman tekrar size yazarım.

11 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN





































      MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN















































































      MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    3. °°° ZEKİ ve GÜVENİLİR BAYANLAR OKUSUN °°°
       
      TAYLAN BEN. Acıksözlü, dobra ve seffaf olacağım. Kabul edelim ki cogumuzun icindeki, Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, tadabilme ve dayanılmaz hafifliğini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek zor olsada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğini bilen, güvenilir, mantıklı ve gerçekci bir ERKEGiM. Maalesef toplum olarak BAYANLARA adil davranmiyoruz. Erkekler olarak cinsel arayislarımız normal görülürken, BAYANA sıra gelince "Namus" Kavramı yüklenmiş, değişiklik ve heyecan arayışları; hep baskılanmış engellenmiş ve ayıplanmıştır.İşte bu acı gerçekten ve haksızlıktan yola cıkarak tüm KENDiNi BiLEN BAYANLARA SESLENiYORUM:
      ✓Mutsuzsun yada yanlızlık mı cekiyorsun? ✓İlişkinde yeterince tatmin mi olamıyorsun? ✓İlk deneyimin için doğru erkek mi arıyorsun? ✓Kısa süreli tadımlık bir kacamak arayısında mısın? ✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, taze bir soluk mu düsünüyorsun? ✓Grup deneyimini mi yasamak istiyorsun? ...vs arayışın ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen! ►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Bitmesi gerektiği yerde olgunluk ve anlayış gösterebilecek ►GÜVEN ve GİZLİLİGE önem verebilecek ►Karakteri oturmuş ve tabiki bir şans tanıyabilecek CESARET SAHİBİ SAMiMi birileri olsun. (bes yüz bes - ikiyuz kirkyedi- yirmi- elliüc) ツ HAYDİ KENDİN
      İÇİN BİR ŞEY YAP VE BUGÜN KENDİNE YENİ BİR ŞANS VER... ツ iSTANBUL - BURSA - iZMiR - ANK ve civarı tercihimdir.
      SKYPE: ► duman.taylan ◄ / Facebook:taylanduman80@gmail.com / GSM:O5O5–247–2O-53
      Lütfen problemli, tutarsız, cesaretsiz bayanlar ile tek Erkekler aramasın. TEŞEKKÜRLER ...

      Sil
  2. mrb ben istanbuldan hakan 05364131029 yaş32 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİ 05374439447

      Sil
  3. Slm Şanlıurfa'dan M.R.A 05444879393 tüm bayanları bekliyorum herşey gizlilik içinde olacak

    YanıtlaSil
  4. °°° ZEKİ ve GÜVENİLİR BAYANLAR OKUSUN °°°
     
    TAYLAN BEN. Acıksözlü, dobra ve seffaf olacağım. Kabul edelim ki cogumuzun icindeki, Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, tadabilme ve dayanılmaz hafifliğini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek zor olsada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğini bilen, güvenilir, mantıklı ve gerçekci bir ERKEGiM. Maalesef toplum olarak BAYANLARA adil davranmiyoruz. Erkekler olarak cinsel arayislarımız normal görülürken, BAYANA sıra gelince "Namus" Kavramı yüklenmiş, değişiklik ve heyecan arayışları; hep baskılanmış engellenmiş ve ayıplanmıştır.İşte bu acı gerçekten ve haksızlıktan yola cıkarak tüm KENDiNi BiLEN BAYANLARA SESLENiYORUM:
    ✓Mutsuzsun yada yanlızlık mı cekiyorsun? ✓İlişkinde yeterince tatmin mi olamıyorsun? ✓İlk deneyimin için doğru erkek mi arıyorsun? ✓Kısa süreli tadımlık bir kacamak arayısında mısın? ✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, taze bir soluk mu düsünüyorsun? ✓Grup deneyimini mi yasamak istiyorsun? ...vs arayışın ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen! ►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Bitmesi gerektiği yerde olgunluk ve anlayış gösterebilecek ►GÜVEN ve GİZLİLİGE önem verebilecek ►Karakteri oturmuş ve tabiki bir şans tanıyabilecek CESARET SAHİBİ SAMiMi birileri olsun. (bes yüz bes - ikiyuz kirkyedi- yirmi- elliüc) ツ HAYDİ KENDİN
    İÇİN BİR ŞEY YAP VE BUGÜN KENDİNE YENİ BİR ŞANS VER... ツ iSTANBUL - BURSA - iZMiR - ANK ve civarı tercihimdir.
    SKYPE: ► duman.taylan ◄ / Facebook:taylanduman80@gmail.com / GSM:O5O5–247–2O-53
    Lütfen problemli, tutarsız, cesaretsiz bayanlar ile tek Erkekler aramasın. TEŞEKKÜRLER ...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben yavuz istanbul anadolu yakasinda oturuyorum.29 yasindayim...benim icin gizlilik ve guven cok onemli eger sende buna onem veriyorsan ara konusalim...0530 384 76 47...gercekten gorusmek isteyen guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben yavuz istanbul anadolu yakasinda oturuyorum.29 yasindayim...benim icin gizlilik ve guven cok onemli eger sende buna onem veriyorsan ara konusalim...0530 384 76 47...gercekten gorusmek isteyen guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil