29 Eylül 2015 Salı

Komşu kızı sevgilim oldu

,
Faturayı geç ödediğimden sular kesilmişti. Ben de akşamdan kalma idim. Banyo yapmam gerekiyordu. Haftasonu evde su yoktu. Birkaç saat suyu bekledim ancak yakın zamanda geleceği yoktu.

Adım Zafer sizlere şans eseri yaşadığım seks hikaye mi anlatacağım. Karşı komşum Sebahat abla ile muhabbetimiz iyiydi. Beni çok sever. Arada sırada yemek getirir. Ben de onun evinde eşya falan yerleştirirdim. iki tane dünya tatlısı kızı vardı. Bir tanesi 20 yaşlarında tam bir afetti. Sürekli yırtmaçlı etek, mini etek veya yırtık pantolon giyerdi. Her seferinde beni tahrik etmeyi başarırdı.

Banyo yapmam gerekiyordu ben de karşı komşuya gittim durumu anlattım. O da tabi ki gel buyur dedi Banyo malzemelerim hazırdı. Banyoya girmeden önce kendisinin güne gideceğini söyledi Ben banyoya girdim. o da evden çıktı. Evde Sevde adında kızı ve kardeşi vardı.



20 dakika banyo yaptıktan sonra penye ve şortla banyodan çıktım. Kış günü kaloriferin kenarında oturuyordum. Sevde geldi kahve ister misin diye sordu. Tamam dedim. Yine beni tahrik etmişti. Çünkü bu sefer göğüs dekolteli kıyafeti vardı. Kalorifere yaslanarak sohbet etmeye başladık. Akşamdan kaldım dedim O da hayırdır kamyon mu devirdin diye sordu gülerek.

konuyu o cinselliğe getirmişti. bar da kızın biri ile seviştim dedim sonrasını hatırlamıyordum. O da hmm hızlı bir hayatın varmış dedi. Ben de ona senin nasıl bir hayatım var diye sorunca bana dertlerini anlattı. Annesinin ona yaptığı baskıları ve sevgilisi ile rahat görüşemediğini bu yüzden sorunlar yaşadığından bahsetti. ben de ona her aile de böyle sorunlar olabiliyor. dedim kendimce samimi cevaplar veriyordum.

Sohbet uzadı gitti. Bana kaç kızla beraber olduğumu sordu. Toplamda 15 farklı kızla beraber oldum. 20 tane kızla çıkmıştırım dedim. Sence ben nasılım deyince içimdekileri anlattım ona. Kız da ben de iyice azmıştık. Sevişmeye ve öpüşmeye başladık..Koltukta sevişmeye devam ederken evde kardeşi vardı bu yüzden salondan başka bir odaya geçtik kapıyı da kilitledik. Kızla 2 posta seks yaptım tükenmiştim artık. Gitmeden beraber banyo yapalım dedim hala su gelmemiş olabilir bizde dedim. Sevde güldü tabi ki deyip banyoya gittik. Güzel bir jakuzi keyfinden sonra seks hikaye mizi noktaladık.

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil