6 Mart 2014 Perşembe

Facebookta tanışıp sonra Siktim Seks Hikaye

,
Facebook Sex
Merhaba seks hikaye okuyucuları,
İsmim Serkan boy 178 cm sempatik bir çocuğum. Facebook ta Güzel gözlüklü şık bir resmim var galeride de güzel ve eğlenceli  fotolar var. Etkinliklere katılımlarım gruplara üyeliklerim ile güzel bir profilim var yine etkinliklerden bir tanesinde yazdığım bir yorumu beğenen bir kıza arkadaşlık teklifi gönderdim. o da kabul etti. Daha sonra sonra mesajlaşıp konuşmaya başladık. 1 saat içerisinde baya tanımış olduk. O akşam 3 4 saat konuştuktan sonra öpüyorum cnm diyerek uyudum. Ancak kız aklıma takılmıştı. Onu sikmek istiyordum. Onunda bana karşı birşey istediğini düşünüyordum. Her akşam konuşmaya başladık 1 hafta sonra bir cafe de buluştuk. Onu görünce beğenmiştim. Yine çok güzel bir sohbet oldu. İlk buluşmada bir şey teklif etmedim sadece sahile götürüp orada kızı kendime yaklaştırdım. Elini falan tuttum. daha sonra evine bırakıp ayrıldım. Daha sonra sinemaya gitmeye karar verdik. Sinema da romantik bir film izledik kız arada gözleri dolmuştu. benimde doldu ama çaktırmıyordum orada da baya bir yaklaştım artık yavaş yavaş kızla seks konularına girmeye başladım. Kızı o akşam kendi evime davet ettim tamam dedi. Ailesinden arkadaşımda ders çalışacağını söyleyerek izin aldı. Akşam güzel bir yemek yedik. Sonra biraz tavla attık. Tavla oynarken artık ilişkilerimize girdik. Kimle yattın kalktına kadar herşeyi konuştuk.
O akşam seks hikayesi başladı. Beraber yatalım dedim kıza. Kız olur dedi. Ancak benim kıyafetim yok dedi bana elbise verir misin dedi. Ben de elbiseye gerek olmaz dedim ben seni ısıtırım deyince güldü. Tamam dedi.Yavaşça soydum kızı. sütyen ve kilot ile kalmıştı. Bunları da çıkardım çırılçıplak kalmıştı. onu yatağa götürdüm bende soyundum beraber yattık sarılmıştık öpüşüyorduk mutluluktan uçuyordum. Kız artık siksene beni dedi ben de kızın üstüne çıkıp sikmeye başladım. sonra ben boşaldım. sikimi 10 dk yaladı. sonra kalktıktan sonra ben biraz daha siktim onu o da boşaldı. iki üç defa sikiştikten o gün beraber yattık. Facebooktan ilk kız arkadaşım bu olmuştu daha devamı da oldu. Seks hikayelerimi daha sora anlatacağım.    

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil